Tuesday, November 3, 2009

Alhamdulillah hari ni selamat sudah aku menjalani ujian Tahap Kecekapan. Baru pertama kali menduduki sejak mula bertugas dengan kerajaan. Kalau ikutkan dari dulu memang dah boleh ambil, tapi sengaja nak lengah-lengahkan kerana beberapa sebab yang sengaja dielakkan.. Hahaha..macam-macam peel.. apapun kepada teman-teman SeGayong yang diluar sana yang turut sama mengambil ujian ini selamat menempuh dan selamat berjaya dalam peperiksaan yang diduduki.

Petang-petang begini kalau zaman di PUO dulu selalunya aku dan teman-teman yang lain akan turun ke gelanggang bagi mengasah tubuh. Tapi sekarang itu semua tak dapat nak dinikmati kerana keterbatasan waktu. Cuma dirumah saja aku berlatih, itu pun sorang. Partner sparing aku yang dulu yakni si Wan Skuter ntah kemana menghilang. Yang timbul pun si Nizar, itu pun nasib baik dia ada tugas rasmi di Perlis. Dapatlah berjumpa dan korek balik cerita zaman mula-mula belajar silat dengan bimbingan Cikgu Amin. Alangkah baiknya dapat kembali ke zaman tu.

Okay, cuma setakat ni saja coretan untuk petang ni sebab ada kes yang menanti untuk disiasat. Sekali lagi buat teman-teman di luar sana yang akan menempuh PTK, all the best..

No comments:

Post a Comment